Documente
Specificatii

Modelele Kalmar DRF420-450S ofera o viteza de ridicare de 0.42 m/s si o viteza maxima de 0.36 m/s la coborare. Viteza de deplasare este de max 27 km/h cand echipamentul nu are sarcina si de max 21 km/h cu sarcina.

Echipament semi-automat cu actionare electrica, cu capacitate nominala de pana la 1800 kg, cu inaltime de ridicare de 21 mm. Sasiul are o latime de 1024 mm, viteza de deplasare este de 0,65 m/s iar capacitatea bateriei de 24V/50 Ah. Aceasta solutie de stocare in adancime foloseste un sistem shuttle semi-automatizat pentru a depozita si extrage marfurile paletizate de pe rafturi. Radioshuttle-ul este plasat in raft de un stivuitor sau de un reach truck. Cu ajutorul Radioshuttle-ului, operatorii economisesc mult timp deoarece singura lor sarcina este de a duce paletul la intrarea in raft. In timpul in care Radioshuttle-ul duce paletul in pozitia sa finala, operatorul are timp sa preia urmatorul palet. Astfel, numarul paletilor stocati va fi mai mare pentru aceeasi perioada de timp, crescand productivitatea si scazand costurile operationale.




Modelele de transpalete cu actionare hidraulica, cu operator pedestru, cu platforma, cu cabina si operator in picioare sau cu cabina si scaun pentru operator ofera solutia perfecta necesitatilor dvs prin cele mai noi tehnologii in ceea ce priveste siguranta si ergonomia pentru un maximum de productivitate si eficienta in manipularea sarcinilor. Transpaletele manuale si electrice Toyota sunt potrivite manipularii de marfa in orice aplicatie. Capacitati nominale intre 200 si 2000 kg si inaltimi de ridicare de pana la 6300 mm.




Platformele mobile pentru constructii oferite de Bravi sunt echipamente care se adapteaza usor la cerintele operatorilor si antreprenorilor din aceasta industrie. Sunt echipamente confortabile, care economisesc timp, fiind o alternativa rentabila pentru schelele manuale, scari si platformele autopropulsate tip foarfeca. Aceste platforme pot fi folosite pe parcursul fiecarei etape a proiectului de constructie, de la prima lucrare de interior pana la retusurile finale ale constructiei.

E-One² Zero Emission incorporeaza un sistem electric care nu produce emisii diesel sau zgomot al motorului care sa aiba impact asupra mediului inconjurator. Energia regenerata a RTG este returnata catre sistemul de alimentare, reducand astfel consumul total de energie. Suplimentar, sunt folosite piese electronice de mare putere pentru un consum redus de energie, fara compromiterea sigurantei.
E-One² Zero Emission pot fi dotate cu Smartrail® (automatic gantry steering) si un sistem de verificare a pozitiei containerelor. Rezultatul este un echipament RTG puternic, eficient, silentios, productiv, ecologic si eficient din punct de vedere al costurilor.