Volvo A40F - nava amiral a seriei F de camioane articulate Volvo

Sistemul unic de directie articulata cu autocompensare furnizeaza o stabilitate excelenta, dar si forta de manevrare

A40F continua traditia inceputa de Volvo in 1986 prin crearea primului camion articulat "Gravel Charlie" si aduce pe piata un utilaj conceput pentru a satisface nevoile de transport ale constructorilor, putand fi utilizat pentru o gama larga de aplicatii de la lucrari de cariera si minerit, saparea de tuneluri, manipularea deseurilor si materialelor, lucrari grele de terasament si altele.

Acest camion manevreaza, se deplaseaza si descarca sarcina in cel mai sigur mod cu putinta, avand un consum mai redus comparativ cu seria E, considerat unul din liderii din clasa sa din punct de vedere al eficientei consumului de combustibil.
Sistemul unic de directie articulata cu autocompensare furnizeaza o stabilitate excelenta, dar si forta de manevrare, comenzile soferului fiind astfel indeplinite cu precizie si in conditii exceptionale de siguranta. Acest sistem ofera o manevrabilitate excelenta a utilajului, chiar si la o turatie joasa a motorului, in cele mai dificile conditii de lucru off-road, cum ar fi terenurile mlastinoase.
O alta caracteristica interesanta a acestui camion de mare tonaj este data de posibilitatea de a bloca mecanismul diferential din mers, chiar pana la o valoare de 100%. Sistemul de activare/dezactivare functioneaza chiar si in plina sarcina, asigurand astfel o deplasare mult mai buna in conditii de teren accidentat.

A40FFS este echipat cu sistemul de suspensii Full Suspension, acesta crescand considerabil stabilitatea masinii si confortul operatorului, furnizand si o viteza medie de deplasare mai mare decat la un vehicul ce nu poseda un astfel de sistem.
Pornind de la faptul ca un ciclu normal de lucru se desfasoara in cinci pasi, si anume manevrarea utilajului pentru incarcare, deplasarea cu incarcatura, manevrarea pentru descarcare, descarcarea sarcinii si deplasarea fara incarcatura, Volvo a reusit sa creasca viteza de deplasare a utilajului fara incarcatura, gratie acestui sistem Full Suspension.

In paralel, acesta ofera posibilitatea de a obtine o productivitate maxima, confortul operatorului fiind la randul lui mult mai bun, datorita reducerii vibratiilor, socurilor si trepidatiilor.
Sistemul automat de comanda a tractiunii ATC detecteaza si activeaza combinatia de tractiune corecta in functie de mediul de lucru, parametrii precum: suprafata de deplasare, panta sau gradul de incarcare fiind analizate automat, obtinandu-se astfel in final o uzura redusa a anvelopelor si un consum scazut de combustibil.

Cabina Volvo Care cu sistemele de protectie ROPS/FOPS si consola de lucru a operatorului situata in pozitie centrala ofera o vizibilitate excelenta nu numai inainte, dar si imprejurul utilajului, atat pe timp de zi cat si pe timp de noapte, oferind mai mult spatiu, confort si siguranta.
Noul panou de instrumente, Contronics ofera acum un control usor al functiilor de baza ale utilajului, operatorul avand posibilitatea de a alege cel mai bun mod de operare. Interiorul spatios, compartimentele de depozitare generoase, pedalele, comenzile si comutatoarele amplasate convenabil sunt special proiectate pentru a reduce oboseala operatorului ce se poate cumula de-a lungul unei zile de lucru in santier. Sistemul ECC (control electronic al temperaturii), disponibil optional, mentine temperatura optima in interiorul cabinei.
O alta caracteristica interesanta a acestui camion de mare tonaj este data de posibilitatea de a bloca mecanismul diferential din mers, chiar pana la o valoare de 100%. Sistemul de activare/dezactivare functioneaza chiar si in plina sarcina, asigurand astfel o deplasare mult mai buna in conditii de teren accidentat.

A40FFS este echipat cu sistemul de suspensii Full Suspension, acesta crescand considerabil stabilitatea masinii si confortul operatorului, furnizand si o viteza medie de deplasare mai mare decat la un vehicul ce nu poseda un astfel de sistem.
Pornind de la faptul ca un ciclu normal de lucru se desfasoara in cinci pasi, si anume manevrarea utilajului pentru incarcare, deplasarea cu incarcatura, manevrarea pentru descarcare, descarcarea sarcinii si deplasarea fara incarcatura, Volvo a reusit sa creasca viteza de deplasare a utilajului fara incarcatura, gratie acestui sistem Full Suspension.

In paralel, acesta ofera posibilitatea de a obtine o productivitate maxima, confortul operatorului fiind la randul lui mult mai bun, datorita reducerii vibratiilor, socurilor si trepidatiilor.
Optional, pentru modelul A40FFS Volvo ofera sistemul On Board Weighing (OBW), care prin intermediul Care Track monitorizeaza gradul de incarcare al utilajului, iar in cazul supraincarcarii dinamice, emite o alarma de avertizare si reduce automat viteza utilajului. Acesta reprezinta inca un mod de a proteja componentele mecanice ale echipamentului de a reduce uzura pneurilor, dar si consumul de combustibil.


In cazul in care doriti sa aflati mai multe despre camioanele articulate Volvo, faceti clic pe poza prezentata mai jos sau cereti oferta de pret ori alte informatii de la persoana de contact a firmei Volvo Romania Srl, folosind butonul corespunzator.
Categorii
Utilaj, unealta de constructie
Utilaj, unealta de constructie
Unelte
Unelte
Constructii

Fereastra, izolatie, caramida, adeziv, ...

Instalatii mecanice

Cazan, ventilator, baterie sanitara, ...

Instalatii electrice

Intreruptor, releu, camera video, cablaj, ...

Echipamente

Mobilier urban, stivuitor, mobila de birou, ...

Unelte

Software CAD, aparat de masurat, utilaj, ...