Noul format al site-ului ytong.ro

Cresterea traficului de pe dispozitivele mobile a determinat modificarea formatului

Cel mai mare producator mondial de blocuri de zidarie termoizolanta Xella, a lansat un nou format pentru site-urile detinute in fiecare dintre filialele grupului. Noua varianta a paginilor web este adaptata pentru cei care utilizeaza dispozitive mobile pentru a accesa continutul dorit. www.ytong.ro este acum mai usor de accesat de pe orice terminal. Noul format pune un accent mai mare pe imagine. Schimbarea a fost generata de modificarea constanta a obiceiurilor utilizatorilor. Numarul persoanelor care au accesat www.ytong.ro anul trecut de pe mobil s-a triplat comparativ cu anul precedent.

Noul format al site-ului ytong.ro
Noul format al site-ului ytong.ro
Numarul persoanelor care acceseaza site-urile companiilor din grupul Xella de pe dispozitive mobile creste substantial de la an la an. Acest fenomen a determinat compania la o regandire a structurii acestora. Astfel, fiecare site al filialelor Xella din toata lumea are acum un design responsivese, deci se "adapteaza" in functie de rezolutia dispozitivului fiecarui vizitator, astfel incat vizitatorii de pe terminale mobile vor vedea automat site-ul intr-un format adaptat.

Site-ul www.ytong.ro a inregistrat o crestere a traficului de 21,8% in 2014. Traficul de pe desktop a crescut cu 7,7% anul trecut fata de 2013, in timp ce traficul de pe mobil a inregistrat un avans de 362,3%, iar cel de pe tablete a crescut cu 134,7%. 12 din 100 de utilizatori acceseaza site-ul www.ytong.ro de pe telefoane mobile. Ponderea utilizatorilor de pe alte dispozitive decat calculatoarele tip desktop sau laptopuri s-a triplat intr-un singur an.

"Anul trecut doar 5% dintre utilizatori cautau date despre Xella Ro sau despre produsele Ytong de pe dispozitive mobile. Anul acesta am ajuns brusc la 16% si tendinta se mentine. Este clar ca, si in constructii, telefoanele mobile si tabletele sunt utilizate din ce in ce mai mult pentru accesarea de informatii", declara Georgiana Stanciu, specialist marketing Xella Ro."Produsele noastre se adreseaza unui public tanar, educat, cu un nivel mediu sau superior al veniturilor. Aceasta categorie de clienti prefera dispozitivele mobile. Astfel, ei pot accesa informatii importante direct de pe santier sau pot cere oferte personalizate pe site.", adauga Georgiana Stanciu.

Xella Ro a pus un accent deosebit pe dezvoltarea unor produse online care sa vina in sprijinul consumatorilor din Romania. Anul trecut compania a lansat platforma www.construimcasa.ro produs care cuprinde detalii despre fiecare etapa in constructia unei case, de la alegerea terenului, la primii pasi care trebuie urmati pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare in vederea demararii lucrarilor de constructie si pana la documentatia necesara pentru receptia unei locuinte.

Noul format al site-ului ytong.ro
Noul format al site-ului ytong.ro
Categorii
Mortar
Mortar
Sistem de termoizolatie
Sistem de termoizolatie
Planseu, buiandrug
Planseu, buiandrug
Zidarie portanta si neportanta
Zidarie portanta si neportanta
Beton, mortar, tencuiala, sapa de nivelare
Beton, mortar, tencuiala, sapa de nivelare
Constructii

Fereastra, izolatie, caramida, adeziv, ...

Instalatii mecanice

Cazan, ventilator, baterie sanitara, ...

Instalatii electrice

Intreruptor, releu, camera video, cablaj, ...

Echipamente

Mobilier urban, stivuitor, mobila de birou, ...

Unelte

Software CAD, aparat de masurat, utilaj, ...