Pe o piata in scadere, in 2013, o crestere impresionanta: 20,6% pentru KLUDI Romania

Reteta succesului se datoreaza unei schimbari tactice de abordare a pietei si, mai ales, schimbarii comportamentului clientilor

Kludi Romania, producatorul german de baterii de lux pentru baie si bucatarie, seturi de dus si accesorii pentru baie, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 9,74 milioane de lei, adica o crestere de 20,6% fata de anul anterior, cand rezultatele indicau 8,08 milioane de lei.

Reteta succesului se datoreaza unei schimbari tactice de abordare a pietei si, mai ales, schimbarii comportamentului clientilor, care vor sa fie siguri de alegerea lor. In acest context, realizarea pachetelor promotionale 3in1 a constituit un boost impresionant in vanzari.

"Un set de 3 baterii: bateria de lavoar, cea de cada si setul de dus reprezinta solutia ideala pentru echiparea unui apartament sau a unei case, in special in contextul pietei actuale", crede Florin Barabas, Managing Director, Kludi Romania.
In plus, in 2013, KLUDI lanseaza doua noi branduri de baterii in cadrul ISH Frankfurt 2013: KLUDI AMBA si KLUDI FIZZ 3S. Produsele au castigat "if Product Design Award" si Plus X Awards pentru standardele inalte de calitate, pentru design si usurinta in utilizare. De asemenea, Flexx Box este cea mai premiata solutie pentru varianta incastrata, aliniindu-se tendintelor mondiale de a se folosi din ce in ce mai des aceasta solutie. Ca functionalitate, dar si ca estetica, continua tendinta de a achizitiona solutia de baterii incastrate, atat de lavoar cat si de dus, baterii inalte pentru lavoar pe blat, dar si de sisteme de dus complexe (combinatia cap fix de dus + para mobila sau se prefera si duzele laterale).

Reteaua de distributie Kludi Romania reprezinta un atu important al cresterii business-ului, de aceea, in fiecare an reprezinta un punct esential pe harta cresterilor extensive.
"KLUDI are un trend ascendent continuu de la intrarea pe piata din Romania, ceea ce ne face sa credem ca romanii sunt cumparatori atenti si chibzuiti, care apreciaza lucrurile de calitate si in special cele care au tehnologie germana si un design aliniat la tendintele internationale", a spus Florin Barabas.

2013 a fost un an cu un trend crescator pentru KLUDI Romania, data fiind cresterea constanta in volume si in valoare a categoriei "Smart Luxury", cu peste 26%, furnizarea de produse in proiecte mari, precum si implementarea unor promotii speciale pentru toti clientii. Mai mult, compania a atins cifre importante pe segmentul B2B (Business-to-Business), care reprezinta in acest moment un sfert din afacerile KLUDI Romania, implicandu-se in proiecte noi nerezidentiale, precum hoteluri, cladiri de birouri, spitale si centre comerciale. Doar cateva dintre cele mai importante proiecte: Sky Tower Bucuresti, hotelurile de patru stele Scapino si Scandinavia din Mamaia.



In cazul in care doriti sa aflati mai multe despre produsele KLUDI, faceti clic pe pozele prezentate mai jos sau cereti oferta de pret ori alte informatii de la persoana de contact a firmei Kludi Romania Srl, folosind butonul corespunzator.
Constructii

Fereastra, izolatie, caramida, adeziv, ...

Instalatii mecanice

Cazan, ventilator, baterie sanitara, ...

Instalatii electrice

Intreruptor, releu, camera video, cablaj, ...

Echipamente

Mobilier urban, stivuitor, mobila de birou, ...

Unelte

Software CAD, aparat de masurat, utilaj, ...